Monday 1 August 2011

GADIS SEMASA : By ~ Yunalis Zarai


The official video for GADIS SEMASA by YUNA ~

Lirik lagu : Gadis Semasa

Oh begini rasanya cinta
Berani aku lagukan kuasanya
Dan aku begitu naif untuk dirimu
Kerna usia



Oh sekarang bukannya masa
Untuk kau ungkit lagi salah siapa
Dan engkau terlalu ego untuk diriku
Kau memang begitu




(*)
Bukalah mata oh
Yang selama ini kau pejamkan
Dan lihatlah diriku
Buanglah buanglah
Buang curiga yang telah lama kau simpan
Yang mungkin memudaratkan mu



(**)
Aku memang begitu
Tetap seperti dahulu
Terlalu menyayangi dirimu

Kau mahukan gadis semasa
Yang bisa memberikan kau segalanya
Dan engkau xmampu melihat apa yang ada didepanmu



Kau mahu perubahan dunia
Tetapi pada aku kau sama saja
Dan engkau begitu ego untuk diriku
Kau memang begitu



Ulang (*)
Ulang (**)
Ulang (*)



Aku memang begitu
Tetap seperti dahulu
Terlalu menyayangi dirimu



Oh aku memang begitu
Tetap seperti dahulu
Terlalu menyayangi untuk diri
Terlalu menyayangi untuk diri
Terlalu menyayangi untuk dirimu






p/s: Lagu pilihan untuk blog CERITATENTANGKITA ~

(Yunalis Zarai)

2 comments:

  1. like dis song dear..
    mmg kena laa n gadis berlima nie..:)

    ReplyDelete
  2. hehehe...yup2..bertepatan dgn kisah kita...kan3

    ReplyDelete